Ännu en Kurs till handlingarna =)

0kommentarer

Idag var det då dags för seminari för våra uppsatser, såg faktiskt fram emot detta. Har aldrig i mitt vuxna liv varit rädd för att prata inför folk och jag visste att får jag kritik så är den kosntruktiv och något jag ska ta till mig och utvecklas genom så när ingen ville börja så vad fasiken bättre att ha det gjort. Så fram och drog av mitt i mitt tempo och jag fick härliga grejor att ta med mig in i framtiden. Bara älskar denna klass alla är rättfram och säger som dom tycker men på ett bra sätt. Oj vad många jag har fått ändra intryck på efter det första och det är så himla härligt att se människorna bakom fasaderna som man har när man kommer in i grupp som ny, häftigt detta med grupper och dynamik =)
Väl hemma så var jag som vanligt helt tom i knoppen. Börjar så smått acceptera att det ska vara så efter tentamen och redovisningar/seminarier ändå tyckte jag att jag hade den delen på det torra om jag säger så. Värre är det med Uppsatsen isäg den vet e tusan om den går igenom men det lär snart vissa sig om det krävs komplitteringar eller inte =)
Sedan kastade jag på mig reflexvästen och barkade iväg med hunden och möte upp sonen vid bussen vilket passade mig och hunden utmärkt med den friska luften måste jag säga.  Sedan en liten lugn stund i soffan (läs en tupplur ;)) Sedan vart det lite middag till oss två. Och som vanligt hamnar jag här vid datorn sedan en stund nu funderar jag på att städa av här hemma så är det gjort =) Nu när energin har återvänt igen vilket är väldigt härligt =)
Nej vänner på städningen bara så den blir avklarad någon gång =)

Kommentera

Publiceras ej