Äntligen <3

0kommentarer

Nu är jag äntligen klar med uppsatsen och även power pointen som jag ska ha till redovisningen =) Så himla skönt! Nu fick jag en och en halv dag då jag inte har en massa måsten, himla skönt måste jag säga.. ;) Så på eftermiddagen har jag bara varit och först nu har jag börjat ta tag i saker som ska göras men med en helt annan energi. Ibland krävs det lite återhämtning innan jag ska fungera det är nog bara så ;)
Vägde mig i går kväll och YES ett halvt kilo till, låter inte mycket men för mig gör det skillnad så himla skönt att det går åt rätt håll. För gubbens del går det ännu bättre och jag glädjs med honom av hela mitt hjärta då han inte tycker han gjort så stora uppofringar iallafall säger han så... och det får jag lita på <3 Dessutom vissar han en väldigt fin och härlig sida vad det gäller matlagningen då han hela förra veckan fixade middagaran till oss känner mig väldigt bortskämd :) Idag åt jag och Fabian en härlig korvsoppa/Gryta som han lagade igår till lunch men blev över =) Själv måste den stakaren jobba 16 timmar då en kollega fått åka in på förslosningen för att få sitt första baran och då har han fått hoppa in på det skiftlaget istället. Nu väntar jag med spänning på att få höra att allt gick bra för mina föredetta kollegor och att dom fått blivit solta föräldrar =)
För övrigt har dagen bjudit på ett skitväder regn som fryser till is... Hela norduppland låg under ett istäcke i morse.. Fick skjusa Fabian hela vägen till skolan då det inte gick några bussar, 76:an var dock hyfsad visst 70 istället för 90 men inte glashal bara modd värre var det på våran grusväg och gissa om man inte möter en timmer bils j***l då da jo visst bara ut i terrängen. Tur man åker volvo säger jag bara klarar allt! och att man vet var stenarna står någonstans ingen skadda denna gång heller, börjar bli en fena på detta. Tänk i början när vi flyttade till skogen jag minns första vintern med fasa då man möte bara en bil så fick man hjärtat i halsgropen nu bara ja ja svänger väl åt sida då da... okej gick idag med ;) Sedan blev det lite hundpromenad men hon gillar inte isen alls kan jag säga, vad då gå fint när man är terräng fordon.... söt hjärtat mitt =)
Ja det var den här dagen, nu ska jag nog bara göra det som faller mig in tv eller nytta spelar faktiskt ingen roll =)
Imorgon får jag nog tyvärr ge mig i kasst med granen uppe vill inte riktigt å andra sidan skulle jag vilja fixa lite snygga nya gardiner där upp och det funkar ju inte med gran då ;)
Värdefulla vänner ha en underbar kväll <3

Kommentera

Publiceras ej