Denna vecka..

0kommentarer

Ja denna vecka har innehållit en hel del vill jag mena... Måndag resa till Borlänge för att plugga, allt gick jättebra och kursen är super intressant insåg bara att på dessa fem veckor är det både uppsats och tenta så det är lika bra att börja plugga redan nu så man är väl förbered. Tisdagen blev en Uppsala dag där dagen var mycket lärorikt och full av givande och lärande möten så himla roligt med människor som gärna delar med sig av sina kunskaper och erfarenheter :) Kvällen blev dessto mer turbolent men jag tror att vi reder ut även denna storm och jag har nog snart slutat att bli förvånad över en del människor, trist men sant tur att jag var laddad med så himla mycket positiv engergi från dagen så man klarade den smällen. Onsdagen vart Borlänge igen och plugga det var en väldig tur att Lisa körde denna dag för oj vad trött jag var. Väl hemma blev det bara lathet och slappa som gällde ;) Torsdagen blev det städning och röj för att sedan plugga en del. Fredagen blev lite av varje men engelska studier i Tierp med bästa Kristina och sedan lite pyssel hemma och firande av 5 årig bröllops dagen <3 Tänk vad tiden går hela fem år sedan vi vart man och hustru. Tror nästan jag är lyckligare idag än för men då var jag som lyckligast just då visste ju inte annat. Det är himla härligt hur som jag lever i mina drömmar och är väldigt tacksam över det jag har och fått <3
Idag har jag varit till stallet och grejat med lilla Nykur och ja idag var det ett vilddjur men ska nog bli häst även av denna. Sedan in till stan för att handla lite bil grejor till den lilla gråa så även den går igenom besiktningen ;) Nu på kvällen blev det lite limpbakning så nu finns det bröd någon vecka till himla skönt, Nu väntar en lugn kväll i soffan =)
Puss och Kram

Kommentera

Publiceras ej