En bra och effektiv dag =)

0kommentarer

Tjena tjaba hallo ;) Idag har det varit riktigt  bra måste jag säga. Startade med det vanlig skjutsandet av sonen som ska till skolan, hem och pluggade medans gubben sov klart sedan långpromenad i solsken med gubben och jycken =) Alla lika lyckliga över den väldigt lilla snö vi fått och solen som sken. Väl hemma lite lunch i magen och sedan till stallet för en mycket efterlängtad ridtur.  Idag blev det Kometa vilken är min prins mor. Det gick riktigt jäkla bra måste jag få säga hon tölta på som sjutton (kraken har ju ingen trav...) solen sken och vi njöt med den = härligt!
Väl hemma så blev det köttbulls trillning och lite ungspannkaka då jag kom över 1,5 kg fläskfärs till halva priset i morse och nu har jag talat i veckor om att göra köttbullarna men nu finns det två stora lådor i frysen. mumsigt värre. Ner med pannkakan i magen och sedan lite läxhjälp till sonen som jag sedan fick äran att guida inne på gymmet och det kan han behöva vill jag mena. Nu väntar sveriges värsta bilförare och lite skrattkramp förhoppningsviss ;) Sedan ner i pluggandet igen hade jag tänkt =)
Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej