Nytt år och nya möjligheter.

0kommentarer

Okej nytt härligt år och en massa nya möjligheter vilket jag gillar så himla mycket =)
Idag fick vi äntligen svar på våran tenta och det gick vägen så himla skönt att veta, för det innebär att man kan släppa allt vad gäller den kursen och tenta plugg. Idag har jag även genomfört min intervju inför kommande uppgift och nu ska jag börja skriva på den under kvällen är det tänkt. om inte annat i morgon =) Nu är jag på g med pluggandet igen och det känns väldigt skönt måste jag säga!
Har även haft förmånen att ha min bror här idag, hans fru och bus ungar <3 Underbart helt enkelt. Dom var bara på genomresa efter en Huddik tripp men varje minut är värdefull så här njöts det av detta härliga sällskap =)
Nej nu ska jag plugga lite och bota min huvudvärk från h**etet med lite alvedon. Men så är det när man slutar med sötsaker då kan man få sådan... sockerberoende jag.... Nej ;) Eller en väldigt massa! Bara härda ut om jag säger så! Här ska det nämligen modeleras kropp under våren och då krävs det några lager mindre av underhudsfett, visst något lager kan jag spar men tio nej! Inte det heller ;) Igår vägde jag mig och visst det var inte riktigt så illa som jag befarade men dock väldigt mycket för mycket men jag har fortfarande 20 kg kvar till den vikten jag haft som maxvikt utan barn i magen :) Det gäller att hitta det positiva ;)
Ha en underbar kväll =)
Faster och lilla Hugo <3         Filip nybadad i sommras på landet i Huddik =)

Kommentera

Publiceras ej