Okej då var jag igång igen...

0kommentarer

Fan vad jag kan misshandla min kropp, borde liksom se upp till den betydligt mer. Den har gett mig två underbara friska barn och själv har jag haft turen att må bra större delen av mitt liv och har det varit något fel så är det jag som har fixat det (tänker närmast på min ryggskadda och mina fötter... klump fia ;)) Och som tack så misshandlar jag den med en lätt övervikt och taskig träning, den får aldrig en riktig chans att ge mig det liv den vill liksom ;) Men ikväll började jag och maken med en promenad och sedan blev det en halvtimmes styrketräning för min del resultatet en kvinna som mår som en gud =) Det är tacken man får av kroppen, nu ska detta inte brytas utan jag ska vackert fortsätta träna och hålla igång kroppen så den får möjligheten att må så bra som den förtjänar!
I söndags vägde jag och gubben oss och mätte alla mått och jag tycker det går riktigt bra måste jag säga ser fram emot måndag då det är dags igen och det ska bli ytterst spännande att se om det hänt något. Grejen är ju den att jag har en tacksam kropp vad det gäller muskelbyggnad så tränar jag så bygger jag muskler med en j***la fart så vikt skillnaden brukar dröja när jag vill minska i vikt men däremot brukar jag minska i omfång och det är tacksamt men svårare att se konkret. Men denna gång ska jag hålla i. Jag har ju lyckats förr med hela 35 kg bort, tänk er 35 kg smör i packet så fattar man bättre. Nu är det 20 kg kvar av dessa men 15 har smygit sig tillbaka sakta sakta så nu tänker jag bromsa i tid. Familjen får vackert vänja sig vid våran nya livsstill för det är det det handlar om en livsstillsförändring man kan inte banta i ett halvår och sedan ropa hej och fortsätta sitt gamla liv för då kommer dom tillbaka med blixtens hastighet ;)
Puss och kram nu blev det bråttom gubben ska iväg och jobba natt och jag har missat att väcka honom ;)

Kommentera

Publiceras ej