Plugg =)

0kommentarer

Ja det lär ju bli en återkommande rubrik kan jag säga. Idag vart det morgonpromenad i regn... så himla trist väder just nu så jag vet inte vad, finner ingen inspiration till något helt naturligt utan måste gräva djupt ner för att hitta den. Måtte det komma snö eller sol snart så man får fylla på energi depåerna lite extra. Väl hemma så blev det frukost och sedan ner i träsket med papper penna och böckerna. Nu är Intervjun nerskriven iallafall en bit på vägen nu ska jag bara hitta referenser i litteraturen kan bli knivigare men herre gud det ska gå =) Första uppsatsen är ju på g iaf.
För övrigt har vi äntligen fixat våran ala uppgift inför nästa kurs tack vare min suverräna svägerska som vidareförmedlade våran begäran så nu får Lisa och jag oss en dag i Stockholm, jobbigt ;) inte ett dugg! Har även kollat upp kurslitteratur idag, det gäller att ligga steget före och japp två av tre finns på biblioteket och den tredje hittade jag billigt på nätet, visst beg. men det dugger fint till mig =) 50,- istället för 250,- så då kan man ha roligare för dessa två hundra vill jag mena ;)
Har fått i mig lite lunch med men nu tror jag rakt böckerna kallar igen för när jag läst den tid jag utsatt så blir det röjning i dressingroomet och lite styrketräning på det, har blivit dåligt i jul men jag skyller på att det är så himla mycket grejor där inne så nu ska vi råda bott på det bekymmret ;)
Puss och kram på er =)
I sommras på Cypern ja nog hade vi sol allt =)

Kommentera

Publiceras ej