Uppsatsen's lilla helvetet ;)

0kommentarer

Ja ni i måndags så var det åter Falun som stod på schemat. Helt okej för jag behövde komma igång och få en kick i rätt riktning vad det gällde pluggande och det fick jag absolut =) Nu är iallafall uppsatsen på g men inte så himla mycket mer, har tryckt in den textmassa jag hade i datorn idag och grubblat på hur jag ska få in kunskaperna från boken i detta men jag tror jag vet hur jag ska bete mig =)
Sedan i tisdags så var det dags för nya härliga erfarenheter i from av rekrytering av en chef eller rättare sagt tre av sex intervjuer som skulle göras tillsammans med tre andra kompittenta människor. Det blev en toppen dag och jag blev en väldig massa mera kunskap rikare =) Allt kändes jättebra och det ska bli ytterst spännande och se om omgång två lever upp till kraven på samma goda sätt som dessa tre gjorde. Väl hemma så blev det lite god middag med Fabian då Gubben jobbar eftermiddag denna vecka och då även fredagen vilket han inte brukar så det är lite trist men vad fasiken det går. Efter detta blev det ett mycket berikande samtal med en ny härlig bekantskap som ger mig så himla mycket härlig energi. Där efter så hamnade rumpan i soffan..ooppps!!!
Onsdagen blev det Falun igen men denna gång åkte vi hem efter lunch då vi kände att uppsatsen låg över oss och att det som skulle komma på eftermiddagen inte hjälpte oss i uppsats skrivandet. Väl hemma så blev det en promis med hunden och röja huset =) Sedan styrketränade jag och åter igen tackade kroppen å det vänligaste med ett härligt lugn <3 Så det blev soffan även denna kväll.
Idag har jag dock pluggat som sagt var och fått in texten i datorn så nu ska jag börja kolla över litteraturen, känns som jag är riktigt på G. Tur att det varit så himla pissigt väder så man inte dras ut. Har dock tagit en långpromenad med hundiluren och dessutom mött Fabian vid bussen. Så nu blir det lite middag och sedan plugga lite till innan det blir mästerkockarna på tv 4 och där efter biggest loser sverige. Tycker det sist nämda är otroligt inspirerande och har bestämt mig för att aldrig hamna där igen =P Tycker jag har mycket att jobba med nu genom +10 kg men herregud jag har ju jobbat bort 25 till så det ska väl inte vara något problemas.
Nej alla glada nu ska jag krubba lite och sedan ner i pluggträsket igen <3

Kommentera

Publiceras ej