Jobb och sommarlov :-)

0kommentarer

Ja nu är det som vanligt väldigt länge sedan jag skrev här ..... Har lagt om lite i livet och då har inte tiden riktigt funnits, har börjat träna en hel del (se träningsbloggen) och jobbar och sedan behöver familjen och djuren min uppmärksamhet. Hur som så lever livet på och jag trivs och mår väldigt bra! Tyvärr har gubbens arbetsgivare hamnat i en rekonsturktion så nu är det bara att hålla tummarna att dom löser detta men det är långt ifrån säkert! Just nu har min kärlek semester och har startat den med en redig förkylning men börjar nu bli bättre, för övrigt ska vi köra på med garaget så vi kommer vidare tyvärr är ju inte vädret med oss då vi hoppas på att kunna gjuta men det bara regnar och regnar så just nu överväger vi någon slags tältbyggande för att kunna genomföra detta ändå.... men vi får se.  Nu har jag två härliga lediga dagar som jag ska ta väl tillvara på. I kväll är det möte i Uppsala vilket jag ser fram emot, ska bli trevligt att träffa arbetsutskottet igen. 
 
Men först blir det kanske en tur till valbo och en liten investering i löparskor men vi får se vad de övriga i familjen tycker vi ska hitta på :-)
Kram Kram

Kommentera

Publiceras ej