Lediga dagar är bra dagar ;-)

0kommentarer

Idag har jag varit ledig och lika i går vilket har varit väldigt skönt! Igår for vi iväg till Valbo en sväng då vädret var riktigt pissigt. Jag skulle investera i ett par utprovade löparskor och hittade ett par väldigt bra skor som idag har invigts med årets längsta runda :-) Utan skavsår !!! För övrigt hittade jag en baddräkt och en bikini till ett bra pris av 200,- för allt! Efter det så blev det en ny snygg klocka från ur och penn även den på rea!! Härligt att köpa det man verkligen vill ha till ett mycket fördelaktigt pris ;-)
 
Efter detta så blev det NBV´s arbetsutskotts möte i Uppsala hela kvällen vilket var mycket givande och trevligt. V i är verkligen på g nu och allt kommer att gå kanon och helt enligt planen :)
 
Idag har jag varit ut till stallet och tagit in Nykur en sväng för att sedan släppa honom på bete ihop med Gustur så nu har dom en stor härlig hage att fara runt i och äta sig redigt mätta och goa i inför vinterns bravader ;-)
 
Där efter så har jag tagit och skrivit protokoll och fixat litet papper!
 
Har även solsäkrat nästa års semester och ja visst är det långt kvar ännu men så skönt att veta att man får bo som man vill och på det hotellet som jag vill ha! Längtar redan och ser verkligen fram emot den veckan, den kommer verkligen att bli kanon :-)
 
Nej nu ska jag sova lite så jag orkar jobba i morgon bitti!
 
Kram Kram
 
 

Kommentera

Publiceras ej