Äntligen över :-)

0kommentarer

Då har jag genomlevt tenta delux då. Alltså trotts att vi fick ha en hel del böcker med oss och även lagtext så var det på håret att jag han. Hade bara en halvtimme till godo. Men jag svarade på alla frågor och jag hoppas även att det blev rätt, är lite osäker på en fråga om jag drog den lite väl mycket till sin spetts men är ju säker på att jag svarade rätt bara i ena ytterligeheten av ett svar istället för medelvägen men det är lite typiskt mig ;-) Ja ja nu är det bara vänta tills på fredag och se vad resultatet blir..... bara att hoppas för allt vad tyget håller. Just nu är jag bara slut i huvudet och tokförkyld hostar och snörvlar så jag vet knappt vad. Hoppas det ger sig snart så jag kan börja springa igen... längtar efter att få röra på kroppen efter en veckas förkylning och än har det bara blivit värre men å andra sidan innebär det ju att det absolut borde vända nu då eller hur ;-).
Nej undra om man skulle ta en liten roman i besittning och läsa lite annat än kurslitteratur och sedan bara slappa i väntan på att min kära make kommer hem från eftermiddagsskiftet <3
Puss och kram hela dan
Sedan vill jag också ha lite uppehållsväder så jag kan ta mig en tur på Gustur :-)

Kommentera

Publiceras ej