Helgen :-)

0kommentarer

Härligt med helg trotts att jag mest jobbat och att det tyvärr mest regnat också. I både fredags och lördags så var det konsum jobb i Älvkarleby som gällde, vilket var jättekul :-) Dom är toppen tjejerna som jobbar där :) Tror vi rodde det iland det vi skulle iaf. Väl hemma på lördagen blev det lite stall och då i from av att sätta en ny hage trotts regn och rusk, det var riktigt skönt att vara ute i friska luften och tömma hjärnan ihop med Josefin. Väl hemma så bakade jag lite och mest bara var himla skönt.
Söndagen blev en nageldag då tre tjejer numera har väldigt snygga sommar naglar, rosa och lilla var färgerna i går som gick hem. Det märks att det är sommar och snart middsommar även om det inte märks alls på vädret. Idag är det dock sol och jag är på väg ut till stallet för att rida och passa lite i ett annat stall ifrom av att åka och fodra och lägga ett vakande öga på en väns hästar då hon är bortrest över dagen. Perfekt när man kan hjälpa varandra på detta sätt :)
Sedan har jag varit Taxi hela helgen då Felicia jobbat men det går mest på rutin och vi har haft turen att bara ha två halv sex mornar i helgen ;-)
Nej nu ska jag sätta lite fart här hemma  :-)
Ha en underbar måndag <3

Kommentera

Publiceras ej