Ridning :-)

0kommentarer

Ja ni nu är det sommarlov här hemma så när som Fabian som går en vecka på sommarskolan för att få lite extra stöd i svenskan :-) Igår var första dagen, han har tydligen fått en riktigt bra lärare och det känns bra. Efter att jag skjusat honom så blev det stallet och en härlig ridtur på Gustur och väl hemma igen så kollade jag av FB och där stod det att Sofia hade en plats över på privatridning på kvällen.... Så va fasiken frågade Gubben min om han hade lust att följa med och döm om min förvåning när han svarar ja det kan jag väl <3 Så det blev en privatlektion på kvällen med Garupur och en suveränt massa tips för ryttaren så nu ska jag öva på både sittsen och händerna och balansen, sedan blir det en träff igen med Sofia och hoppas att man förbättrat sig ;-)
Hade även den stora äran att få träffa min lilla prins pappa och ja man kan ju säga så här, kopia det är vad min häst är :-) Och då min inte är färdig på några sätt så ser jag med stor tillförsikt på framtiden om han blir hälften så snygg som farsan så kommer jag vara hur stolt som helst över min härliga kuse :-) Fick även se systern till Kometa om är mamma till min och hon var också väldigt trevlig och jag förstår mer och mer vad man och svans kommer ifrån :-)
Här en blid från i veckan när vi skulle ta lite bilder men tvååringen tyckte vi skulle busa lite först.... Ser allvarligare ut än det är, lyckades fånga rätt ögonblick ;-)
Idag börjar Felicia på sitt sommarjobb så jag fick vackert kliva upp kl sex och skjusa henne och nu är det strax dags för Fabian men vad gör man inte för sina barn. Sedan är det dags för stallet igen :-)
Ikväll kommer Maggan och ska få lite snygga naglar och huset ska väl också få sig en omgång och ja just ja det var ju en matlista som skulle göras också ;-) Allt hinns med inom sin tid. Blir jättebra detta :-)
Ha en undebara torsdag så hörs vi snart igen :-)

Kommentera

Publiceras ej