Tenta dags :-)

0kommentarer

Då var det dags för år etts sista tenta. Känns riktigt jäkla bra måste jag säga :-) vet dock inte om jag klarar tentan som sådan men vi är lovade besked till på fredag vilket känns rekord snabbt för att vara på högskolan. Så det är bara vänta och se, skulle jag misslyckas så får jag en ny möjlighet redan i augusti igen. Men helg har gått i förkylningens tecken och även regnets. Fattar inte riktigt hur mycket regn kan det komma 76 mm i karlholm på ett dygn. En anningen för mycket i min smak för att inte tala om temperaturen på plus 4 grader... Hallo det är juni månad och jag vill ha sommar sol värme och bad! Även idag är det regn med då mer i form av skurar, Jag hoppas verkligen på att det blir bättre väder och det väldigt snart då jag vill att vi ska kunna fortsätta med garget så pass att det blir tak för sedan spelar vädret en betydande mindre roll ;-).
Nu återstår det två år i Falun och sedan ett är eventuellt i Umeå och då på magisterprogrammet, fortsätter tiden på högskolan i detta tempo så är man ju snart klar. Tiden går så himla fort och den har förgyllts av en massa härliga människor och nya bekantskaper som jag är väldigt glad över att få göra. Nu längtar jag i och försig mest till i kväll och att detta är över ;-) så jag kan ta lite sommarlov om inget häsnder och någon ringer och erbjuder mig sommarjobb mer än mina två veckor som jag har redan ;-)
Nej nu ska jag åka och handla till de krassliga tonåringarna som jag har hemma och lite tenta godis, sedan lunch och där efter Tierp och tentan :-)
Ha en skön måndag :-)

Kommentera

Publiceras ej