Då var det sanerat =)

0kommentarer

Idag har vi haft en bra och härlig dag=) Jag har pluggat och ridit medans dom sannerade här utanför. Nu ser det jättefint ut =) Gillar renheten som blev!
Jag har just pysslat om mina nummera helt naturliga naglar efter att jag haft gelenaglar sedan 2007 så är dom nu borta och mina egna högst tunna och sprödda och behöver massor med omvårdnad ;) Gillar att pyssla med dom när jag har tid och det räker med en lite nessisär för att uppfylla mina behov  inte en hel låda och tre timmars jobb utan jag kan ta det när jag vill =) Rensar måsten i mitt liv och detta har varit något som jag gillade att göra men som blev något betungande tillslut. Gör dock andras fortfarande ;)
Gubben har varit ledig han med och var även han till Stallet men i elärende istället och det som var toppen med det är att vi fått hem vår gasolgrill :) Yes nu ska det grillas i sommar vill jag mena!!! *längtar* Dom lovar ju bra väder till helgen så inget är omöjligt kanske kanske kan man inviga då ;)
Jag red en lätt våryster häst idag som vissade upp alla konster hon kunde i form av bakutsparkar, bocksprång och andra kuligheter som hör våren till.....(läs lätt galen) men vi fick ordning på det också ;) Gillar ju utmaningar och hon är just en sådan!
Imorgon kommer Mysla hem till stallet vilket ska bli jättespännande att följa hennes utveckling, eftersom jag är övertygad om att hon kan bli en kanon häst! Ska bli spännande kanske hinner jag ta någon bild på småfölisarna också ;)
Medans jag sitter här och latar mig så håller gubben på att lasta kärran ute för lite skräptömmning i Skärplinge kanske borde klä mig för ändamålet och följa med eller ;)? Jag ska iaf fråga!
Sedan har jag grubblat endel idag men vet att det är meningslöst då det gäller en kär vän som absolut inte gör som den själv vill utan anpassar sig en hel del förmycket efter andras pipa... så himla trist för det kommer att kräva mycket av personen i fråga om den vill förändra igen.... Men som sagt var endel misstag måste man göra själv för att inse innebörden i dom, allra helst om man inte lyssnar alls på vad andra säger i ens omgivning :(....
Men som sagt tror ändå det kommer och bli bra i slutändan och jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir det från start även fast jag inte har möjlighet att se detta just nu <3
Nej nu är nagellacket torrt så nu får jag nog massa mig ut tror jag :)
Kram Kram

Kommentera

Publiceras ej