Hemtenta....

0kommentarer

Jag har suttit hela dagen med min hemtenta men tycker då rakt inte att jag kommer just någon vart alls! Nu slår jag iallafall igen burken och laddar om inför morgondagen ... två frågor är iaf helt klara så när som på finliret! Målet är att jag ska vara helt klar på onsdag förmiddag och sedan kunna ta ledig och lämna in då med =) Nu återstår att se om det blir så, vi har till fredag 12.00 på oss så som sagt var vi får se! Idag har jag även varit ut till hästarna och fodrat och vattnat blev en trevlig tur med gubben =)
Igår vart det städning och betalade räkningarna och satt i bilen iväg och storhandlade kl 9.00 helt otroligt vad effektiv jag var då =) Önskar hemtentan kunde gå i samma tempo! Väl hemma vid halv 12 så var det bara stuva in allt i kyl, frys och skafferi och njuta så då blev det en ridtur i solen =) Väldigt trevligt!
Kvällen var lugn!
I morgon ska jag bara tok plugga och hoppas på att bara finliret är kvar på måndag =)
Nej lite gladiatorer och slöa i soffan =)
Trevlig lördagkväll!

Kommentera

Publiceras ej