Lördag sköna Lördag =)

0kommentarer

Ja då var det lördag igen då =) Härligt. Idag ska jag och Fabian åka till stan och hämta våra nya telefoner som vi la undan i torsdags när vi var in och dessa var slut! Så nu ligger den där och väntar en vit fin Iphone 4S Yes!!!!
Efter det vet jag faktiskt inte riktigt vad dagen bjuder på i övrigt men det lär ju vissa sig!
Igår knäckte jag lite extra på Konsum här hemma i Karlholm och det är väl 20 år sedan jag var där och jobbade sist så när som på ett inhopp i höstas när dom hade kylhaveri men då var jag mer hantlangare än butikssäljare. Hur som så var det riktigt roligt! och en stor skillnad =) mot tidigare när jag jobbat!
Efter det blev det stallet och en tur på Lilamin, som vanligt lite trilskig men det löste sig och blev riktigt bra tillslut! Om det någonsin blir hästa av denna häst.... hon är toklat men ak så underbar! Lite tvetydigt där kanske ;) Efter det blev det hem och lite köpe pizza och stolta jag åt en halv och sedan var det nog *stolt som en tupp* brukar kunna fläska i mig hela bara för att det är gott! Nu är den tiden förbi! må den aldrig återkomma! Känner dock att det är mycket lättare denna gång mot vad det var när jag gjorde min stora viktnedgång (-30kg) Nu är det ju ca 10 kg som ska bort och lite omformning så detta kommer gå som en dans och sedan ska man bara hitta balansen i det vanliga livet och det är nog där vi har problemet! Det kommer bli svårt men absolut inte omöjligt!  Har redan börjat tänka i vilka banor jag ska hålla och tror jag har en bra stategi =) Den har iallafall funkat förr så då borde det funka sedan med =P
Nej ni dags att förbereda lite frukost till la familja =)
Ha en underbar lördag <3

Kommentera

Publiceras ej