Måndag =) än härlig dag=)

0kommentarer

Idag började dagen bara så där bra som den ska! Körde Fabian till skolan och sedan blev det en lång skön promenad med Gubben och hunden i ett raskare tempo än vanligt :P Tror vi båda var lite inspirerade av solen och det faktum att vi pratat träning till och från hela helgen! Efter mycket velande hit och dit har jag nu lagt upp någon slags plan för hur jag ska fixa till en betydligt bättre form! Promenaden var en mycket bra start och att avstå från chokladbiten till kaffet! Nu ikväll ska jag styrketräna en sväng, blir en genomgång av hela härliga kroppen.
I skolan idag så hade vi seminarium som gick över förväntan kände jag, det gillas! Nu återstår ett seminarium och två föreläsningar och sedan är det dags för hemtentan och sedan återstår det bara två kurser. och vipps har jag gjort mitt första år på högskolan..... fatta lilla jag på högskolan.... har faktiskt lite svårt att ta in det ännu men så är det. Känner faktiskt en viss stolthet över att jag fixar det trotts både ålder och lite andra omständigheter! Alla har valet frågan är bara om man gör det och kan se möjligheterna i detta val och vad man får av det efteråt =).
Nej nu tror jag rakt jag måste resa på rumpan så jag får träna idag ;P
Puss och Kram

Kommentera

Publiceras ej