Nystart på min andra blogg ;)

0kommentarer

Jag har ju haft en till blogg... men tycker ni jag är kass på att skriva här så är det ingenting mot i den kan jag avslöja ;) Var ju meningen att det skulle vara en nagelblogg men nu får den vara min träningsdagbok i stället =) jag har ju på allvar tagit tag i min träning nu och idag har jag kört mitt andra styrkepass =) *stolt*
För övrigt har onsdagen beståt i Falun och seminarium. Nu väntar två heldagar nästa vecka och det kommer kännas konstigt efter detta slappa livet som vi haft hittills med korta men intensiva seminarier =) Hoppas vår föreläsare håller oss vakna nästa vecka bara annars är det nog sov riskt....
Väl hemma så blev det slötid och middag och sedan träning och nu ska jag duscha och sedan börja plugga =)
Ha en go onsdagskväll vänner <3

Kommentera

Publiceras ej