Omotiverad....

0kommentarer

Vet inte vad det är idag men så här omotiverad att plugga har jag nog aldrig varit :( När jag dessutom behöver det som mest... Ja ja nya tag! har just chattat med min vän Lisa och det muntrar alltid upp, så jag tror nog jag ska plugga lite nu i kväll =)
Idag har jag bytt lite gardiner eller rättare sagt i ett fönster, köpte nya i går när vi var till stan på prislappsjakt! och sedan har jag bakat lite och fortsatt fylla i listor och åter listor. Har även hunnit skriva lite protokoll. Men pluggandet har det blivit dåligt med.... Så nu gäller det att ligga i vill jag mena! I morgon klarar jag nog värre blir det på onsdag! Faktiskt riktigt nervös inför det...
Nej nu tycker jag gubben kan komma hem från jobbet <3 och sedan får jag plugga i kväll och i morgon innan vi far iväg till Falun för vårat seminarium =) Det blir bra detta! Yes *pepp* *pepp*
Kram Kram

Kommentera

Publiceras ej