Positiv positiv.... eller inte...

0kommentarer

Ja ni idag sken solen så himla underbart. Älskar dessa ljusa härliga dagar =) Idag blev uppdraget att hitta nypriser på det som gått förlorat i branden vilket inte är helt enkelt. Vi har googlat och haft oss men nu blev det en tur in till stan med mobilen ihögsta hugg och då för att fota prislappar... konsigare saker har man ju gjort..... eller inte ;) Vi hittade det mesta som vi saknat. Skönt nu ska bara listorna kompliteras med alla dessa uppgifter, hoppas på att vara klara till nästa helg =)
Har dock börjat fundera på hur det nya Uthuset/garaget ska se ut. Vi vill inte gräva ner oss för mycket i det som hänt utan har valt att se framåt istället ;) Vilket känns väldigt skönt. I veckan kommer dom och tar bort resterna eller ska vi säga glödhögen för ännu i morse rök det och glödde men jag tror gubben fick bukt med det genom vattenslangen under förmiddagen. Luktar ju inge trevligt om jag säger så...
Väl hemma blev det lite gott till middag tacos ;) Fabian är dock hängig så han bara petade i maten och det är ju inte så himla vanligt med en 15 åring... Efter detta skulle jag plugga och ja visst boken kom jag igenom men artiklarna... gäsp gäsp om någon snott min motivation så vill jag genast ha tillbaka den ;) Behövs verkligen dessa två kommande veckorna med seminarier....
Nu ska jag dock tappa upp ett bad och sjunka ner i lite häst kataloger och drömma om en massa pengar som jag kan spendera..... Hur som så är det mysigt att kunna drömma lite om än bara för ett kort tag =)
Hoppas ni får en underbar kväll =)
Kram

Kommentera

Publiceras ej