Torsdag.....

0kommentarer

Ja i morse blev det en tur till Gävle, avslöjar inte vårat ärende men det gick tyvärr så där men det löser sig ändå på bästa sätt ;) Vi strosade runt och skickade lite så där och hittade lite kläder men det var bara jag som handlade... ovanligt... Det blev en väldigt snygg skjorta och ett par svarta shorts. Äntligen hittade jag ett par som passar på min rumpa, brukar ha lite problems på den fronten men dessa satt riktigt bra måste jag få säga. Väl hemma så drog gubben min direkt till jobbet och jag ut på träning (se andra bloggen). Väl hemma så blev det plugg och det gick just som jag ville, boken vi ska läsa är väldigt intressant och lätt läst så det går som på rälls!
Hade även ett gott samtal med Flisan och hon är lagom entusiastisk då hon ev har sommarjobb och ska få göra en intervju med en idol på träningssidan =) Duktig dottra <3 Sedan hämtade jag upp Fabbe som varit till Stockholm idag med skolan och lite middag i form av ost och skinksallad =)
Där efter ännu mer plugg =) *duktig* men jag tror rakt inte jag hinner något i morgon eller i helgen då jag ska jobba en sväng i morgon och sedan till stallet och där efter ligga i soffan och mysa med familjen =) lördagen blir det nog en stadssväng igen och söndagen ägnar jag nog mest i bilen som det verkar just nu ;) ja ja livet är härligt och jag njuter när det är full fart =) Ska kläma in lite stall i allt detta flängande också <3
Puss och Kram

Kommentera

Publiceras ej