Ännu en Kurs till handlingarna:-)

0kommentarer

Då har jag gjort vad jag kan med ännu en kurs genom att haft slutseminarie ang. våra arbeten vi gjort och lämnat in en inviduell reflektion över detta :-) Som grädden på moset så var det 18 grader varmt och sol när jag kom hem och bänkade mig på altanen med nästa kurslitteratur. Ser fram emot denna kurs men känner även att den kan bli svår så det är dubbla känslor runt arbetsrätt! Ett super viktigt ämne i min kommande yrkesroll. Har även intagit middagen på altanen vilket var riktigt skönt. Älskar värmen!
Sedan har jag röjt och grejat lite här hemma för att strax ta hunden på en skön kvällspromenad med gubben. Det gäller nog att njuta då dom hotar med snöblandat tjafs inför helgen..... vill inte ha !!! Har även hjälp Fabian med lite packning inför konfalägret som han åker iväg på i morgon och återvänder hem först på söndag, hoppas dom får en härlig tid i Undersvik :-) mammas baby börjar rakt bli stor ;-)
Gubben har fått bort det sista av plåten som återstod och nu ska vi snart börja staka ut för garaget :-) Härligt!
Nej nu vill gubben att vi går så hej hopp och ha en underbar kväll :-)

Kommentera

Publiceras ej