Arbetsrätten sprutar snart ur mina öron ;-)

0kommentarer

Skämt och sido men idag har jag pluggat en hel del, eller rättare sagt analyserat AD domar och döm om min förvåning jag börjar tycka att det är riktigt roligt men ska även sägas att en del är riktigt kneppiga att få till en bra analys på som ger något. Men när jag tröttnade på att analysera fortsatte jag med seminariefrågorna som vi fått och det gick riktigt bra. Imorgon var det meningen att det skulle bli Falun men min reskompis har sjukt barn så då är jag lite *lat* och stannar hemma och pluggar de fyra timmarna jag annars skulle ha suttit i bilen. Så imorgon räknar jag med en massa pluggande och kanske till och med att jag begriper lite av det som ska in då ;-) För övrigt har det varit lite promenader med hunden och mat som dagen beståt utav helt enkelt en vanlig dag i mitt liv som högskolestudent.
Har dock hunnit söka ett jobb inför sommaren på morgonen idag också... får man inget får man väl ligga och pilla sig i naveln hela sommaren då da ;-) skämt och sido jag tror det löser sig om inte annat finns det nog en hel del att göra på garaget om jag säger så. Får väl helt sonika lära mig att bygga, har ju lärt mig kariga saker förr så det ska nog gå det också :-)
För övrigt är det lite planering inför konfirmationen här hemma som gäller just nu, lite mat planerade och så vidare :-) Vilket jag gillar att göra så det är bara tok positivt.
Nej nu ska jag på spaningsuppdrag och kolla om gubben hittat vattenledningen som han gräver efter så vi kan tvätta bilen i garaget även vintertid :-) Vi och vi föresten det lär nog vara han som gör det.  Hoppas han hittar på den så vi kommer vidare i bygget med garaget.
Puss och Kram hela dan <3

Kommentera

Publiceras ej