Förkylning och lycka :-)

0kommentarer

Härlig rubrik eller hur? lätt tvetydig... Igår begrep jag inte alls varför jag var helt slut, somnade nästan under föreläsningen i Falun och för att inte tala om hemresan tur jag körde så jag höll mig vaken! Men svaret kom på kvällen, en grym värk i kroppen och förs och svettades om varannat... förkylning på g. Så det blev alvedon och sängen. Nu på morgonen är jag dock pigg men grymt ont i halsen.... Hoppas verkligen inte det blir värre. Idag ska vi åka och kolla in gubbens syn och bara ha det bra sedan blir det plugg plugg plugg....
Vilken tur att man har underbara klasskompisar/vänner som delar med sig av sina upptäckter vad det gäller kurser... Igår delade bästa Susanne med sig om ett magisterprogram med inrikting arbetsrätt för personalare tyvärr är det förlagt i UMEÅ av alla ställen men herre gud ett år !! Har iallafall sökt all info jag kan om detta och innser att det är just detta jag vill gå. Det man läser under detta magisterår är inviduell och kollektiv arbetsrätt, arbetsmiljö, rehabilitering och diskriminering! Hallo det är just detta jag vill fördjupa mig i och med min ålder så har jag tyvärr inget allternativ än att ta det på engång :-) Tror dock att allt löser sig, nu hoppas jag bara att jag snart får svar på mina frågor runt detta men det tror jag ;-) Känns kanske som att detta är långt bort då jag har två år kvar på min grundläggande PAL utbildning. Men tiden går så rugigt fort 1 år har redan passerat och ska det kompletteras något så måste detta ske år två så jag behöver svar!
Nej nu blir det Valbo och sedan plugga inför arbetsrättstentan :-)

Kommentera

Publiceras ej