Helg :)

0kommentarer

Ja i fredags så gjorde jag det jag känt att jag velat göra en längre tid nu och det är att sätta dit gelé naglar igen ;) När jag tog bort dom i slutet av januari så var jag så himla less på dom men nu har längtan efter vackra hållbara naglar tagit över. Nu sitter det helt neutrala långa finna naglar på mig :-) Och jag älskar dom!
För övrigt har vi paddat grus och krattat de samma fram och tillbaka hela helgen förutom igår då vi var en sväng till Valbo och fixade lite kläder till konfan. Jag hittade en klänninig och ett par short. Dock inget jag ska ha på konfan då detta redan finns hemma, då vädret är lite avgörande för vad jag tänker ha på mig ;-) Sedan kostade jag på mig O.P.I nagelack, ett skitsnyggt organge och ett topp och över lack! Visst var dom dyra men helt klart värt pengarna vilken skillnad. Min rekomendation om man som jag är ett fan av nagelack är att köpa denna sort i sin favorit färg för då slipper den flagna efter någon timmes arbete! Visst toplacket är ju även det en viktig detalj i det hela. Så igår kväll blev både tår och dom finna fingrarna oragnge så himla snyggt!
Idag väntar lite trägårdsarbete och sedan en tur till stallet och ridlektion ihop med Felicia och Angelica. Ska rida Gustur min nya hjärtevän, han är så himla duktig. Efter det blir det nog till att hjälpa gubben ute med plattan misstänker jag och där efter lite plugg så man fixar seminariet i morgon :-)
För övrigt lär detta bli en ganska hektisk vecka med alla konfaövningar, felicia har anställningsintervju och vi avslutar med konfan i helgen :-) Men det ska bli så himla trevligt! hoppas bara alla kommer :-)
Puss och Kram hela dan ;-) Hoppas ni får en underbar söndag för det ska jag ha!

Kommentera

Publiceras ej