Måndag måndag underbara måndag ;-)

0kommentarer

Ja ni sedan jag bloggade sist så har vi röjt undan på våran gård så nu är det väldigt fint för ett litet tag tills vi ska börja med grävandet och byggandet och jag talar av erfarenheten att jag vet att då blir det rörigt. Minns lite med fasa hur det var när vi byggde på Bastugatan men då med två små barn i huset... men vi överlevde det också :-) Idag har vi haft en het diskution här hemma angånde pluggning med sonen, gör ont i hjärtat när dom inte vill förstå men jag tror det gick in tillslut! Nu har vi grejat lite och ätit en god middag (en från frysen lasang). Nu kom just svärfar med grävaren som vi ska använda till poolen och grunden till garaget :-) Härligt härligt det går framåt.
Idag började även en ny härlig kurs i arbetsrätt, har sätt fram emot denna och även gruvats över den men det verkar som jag fattar ;-) Så det kommer att krävas en hel del jobb men samtidigt så är den otroligt intressant och lärorik så nu kör vi så det ryker det sista fyra veckorna som är kvar sedan får vi se vad sommaren har att bjuda på ;-) Idag fick vi även en PAL bebis :-) ett stort GRATTIS Linnéa med familj till er lilla son <3.
Ikväll ska vi lista vad som ska hem från byggshoppen första svängen av bygg grejor till garaget :-)
Längtar efter sol och framförallt värmen nu :-) En gammal bild från 2007 i maj på Cypern då var det varmt och skönt :-)

Kommentera

Publiceras ej