Tisdag och mellandag :-)

0kommentarer

Idag har jag läst en massa arbetsrätt och fasiken visst är det lite svårt men jag känner att jag är med i det som skrivs riktigt hyfsat ;-) Vilket känns väldigt skönt. Har även hunnit ut till stallet och tagit hand om min lilla häst/valpen som just denna dag var mer ett skogstroll än något annat. Men nu är ordningen återställd så nu ser han ut som den unghäst han faktiskt är :-) men oj så rastlös han var idag så på torsdag blir det lite träning på volten med honom :-) Dags att börja forma denna lilla go bit och dags att lära sig att mattes ridbyxor ger man fan i på ren svenska ;-) På kvällen hade jag den stora äran att få göra lite gelenaglar på en vän och det blev så himla snyggt! Hoppas verkligen hon får en underbar weekend i London :-) Snygg om tassarna är hon iaf. Och gissa om jag blev super sugen på att fixa mina egna.... men nej nu ska dom få vara naturliga och vissa om det går med häst och allt eller om dom åker på till hösten ändå ;-)
Nej nu blir det lite fika och sedan ner i bingen för en skön natts sömn och nya härlig tag i morgon <3
Kram Kram

Kommentera

Publiceras ej