Kanske dags att skriva lite igen då :-)

0kommentarer

Ja då var ytterligare två kurser lagda till handlingarna och båda med betyget godkänt! I onsdags var det dags för redovisning av ett arbete som vi gjort i denna kurs och med en viss ovishet med hur det gått på den tidigare duggan i samma kurs så, kändes det extra bra när vi fick våra betyg för denna kurs redan då... vår lärare chockade nog de flesta i klassen då vi brukar få vänta  de tre veckorna som de har på sig att rätta våra tentor, arbeten osv med andra ord tala om vad vi fått för betyg och om det är något som ska läggas till eller göras om... Hittills har jag sluppit göra om något utan har kommit undan med kompletteringar av de arbetena som lämnats in och denna gång gick det ännu bättre och vi var alltså helt klara i onsdags när vi for hem. Nu har jag alltså lite höstlov med barna. Härligt måste jag säga :-)
 
Idag blev det stallet och en härlig mys stund med Nykur och före det så städade vi av huset vilket alltid är lika skönt när det är gjort! Sedan hade vi härlgt besök av Lisa, Frida och Örjan vilket var väldigt trevligt och uppskattat :-) Älskar detta lilla busfrö! 
 
I morgon får vi se vad vi hittar på för något, gubben är väl i garaget misstänker jag ;-) Kanske kan ge en hjälpande hand eller så blir den kanske mer skälpande.... vi får se.
 
Annars är det mesta dels plugg, hästar som gäller just nu. Och jag borde absolut träna mera vilket har hamnast redigt på efterkälke den senast tiden men jag sak ta tag i det är tanken ;-)
 
Nej nu blir lite julklappsjakt på nätet och bara vara tid :-)
 
Kram
 
 
 
 

 


 

Kommentera

Publiceras ej