Måndag morgon

0kommentarer

Japp, dags för ny kurs och ännu en resa till Falun :-) Det knepiga är att jag verkligen ser fram emot denna kurs som jag ändå har rankat som den tråkigaste denna termin... Tror rakt att det är lärarna vi ska ha, vi har haft båda två tidigare och dom är riktigt bra :-)
 
Helgen har varit lagom och helt i min smak, har haft lite höstlov och njutit med ungdomarna. Hunnit rida och även läsa lite inför denna kurs som börjar idag annars har vi ätit gott och bara varit. Lite garagebygge har jag också hunnit hjälpa till med, men med betoning på lite men maken blev tacksam iaf :-)
 
Sedan chockade en släktig mig i går och började fråga om julen :-) Älskar framförhållning! Så himla underbart att fler än jag tänker långsiktigt vilket gör att förutsättningarna för en kanon jul infan sig igår :-) LÄNGTAN är stor nu :-) Felicia har gjort lite prover på julgodis detta lov och ja vad ska man säga gott var det ;-) 
 
Nej nu måste tänderna borstas och iväg :-)
 
Kram och ha en underbar måndag :-)

Kommentera

Publiceras ej