Lördag i Örebro :-)

0kommentarer

Igår åkte jag ner till Örebro för att vara deltagare i Förbundsdagarna i NBV. Resan gick jättebra och vi hade väldigt trevligt. Väl framme så kunde min rumskamrat Karin och jag bara konstatera att vi fått ett helt underbart hotellrum.
 
Vi fick både underhållning och en väldigt väl tilltagen och god buffé till middag på Örebros NBV avdelning där dom delade med sig av sina nya projekt och sina väldigt finna lokaler och jag kunde se hög potensial i detta och att det är något vi absolut kan ta med till Uppsala om än i mindre skala :-) och det känns bra.
 
I torsdags så träffades plugg gänget i Gävle för en god fika och lite plugg som blev förbereddelser inför vår uppgift i denna kurs och det var många bitar som föll på plats genom att vi fick ett datum för intervjun och en ala plats så nu ska vi plöja litteraturen så vi är väl förberdda inför torsdagen.
 
Igår så städade jag och gubben av hemma vilket känndes bra innan man far iväg så att allt är lungt på den fronten, Felicia hade tjej middag igår kväll så gubben och Fabian var utkörda ;-) Men dom hittade ett krypin att fly till ;-) 
 
Nu sitter jag här på hotellrummet och väntar på att få gå ner till frukostbufffén vilket måste vara bland det bästa som finns med dessa små tripper. Saknar dock mina nära och kära men det är snart Söndag kväll och jag får åter krama om dom igen. Nu ska här nätverkas och läras en massa :-)
 
Ha en underbar lördag !

Kommentera

Publiceras ej