cool att må så himla bra :-)

0kommentarer

Ja helgen har varit helt perfekt måste jag säga så när som på tentan jag skrev i lördags morse... har inte en susning om hur det gick men hoppas med all kraft jag har att jag skrev 50% rätt vilket ger ett godkännt.. men som sagt långt ifrån säker på detta. Nog med tråkigheter.
 
Efter tentan blev det ett litet kalas för bästa Anakin som fyllt 3 hela år i veckan så över till Örjan och Lisa på fika och packet utdelning. Motorsågen blev en uppskattad :-). Efter detta så blev det till att göra lite naglar på bästa Linda, så himla trevligt att få surra lite och göra lite naglar samtidigt :-) Så avkopplande och trevligt! 
 
Efter detta blev det lite god middag som min nummera mäster kock fixat till oss. Sedan skjusade han Fabian till en  kompis för övernattning där och då ringer min gamla faster och vi satt och surrade i 1,5 timmar helt underbart. Kan nog inte tänka mig en bättre lördag faktiskt så för att förgylla den lite till så kröp jag ner i ett het bad sedan kan jag säga att jag somnade ovaggad ;-)
 
Söndagen har vi varit till stan en sväng och fixat svärmors present och sedan hämtat upp Fabian och där efter kalas igen denna gång för min helt underbara svärmor som bjöd på en underbar kolatårta :-) Även Örjan och Lisa var där med lilla gofisen Frida som blir ett litet bonusbarn i släkten men redan högt omtyckt. lilla go fisen :-) 
 
Vem kan inte annat än gilla denna gobit :-)
 
Där efter så blev det hem och gubben lagade en helt fantastisk middag i form av panerad kyckling och klyft potatis. Medans han gjorde detta så gick jag en långpromenad med voven vilket var välbehövligt efter denna kalashelg ;-) 
 
Tyvärr bråkar min höft förmycket med mig för att jag ska våga springa måste nog ta mig i kragen och kolla upp detta .... dålig på att göra sådant om jag säger då.......;)
 
Imorgon väntar en ny kurs i ekonomistyrning i Borlänge så nu blir det lite längre resor men va faskiken det är bara 5 tillfällen under 5 veckor så det är dumt att klaga ;-)
 
Nej nu borde jag verkligen ta och sova lite så jag orkar upp ni mogon och köra upp till Borläge med Lisa :-)
 
Vi hörs snart igen minga vänner :-)
 

Kommentera

Publiceras ej