Då var det dags....

0kommentarer

Då är jag inne i tenta vecka och man lever som i en bubbla... allt består av plugg och att överleva... visst gör jag andra roliga saker också :-) I helgen var vi till våra vänner i Uppsala och fick en fantastik god middag och otroligt trevligt sällskap! Rullade sedan hemmåt i häll regn och nyasfallterade vägar är inget jag gillar men allt gick väldigt bra!
 
 
Igår var det plugg och sedan en mycket härlig ridlektion ute i Mackmyra. Fick rida ett söt litet svart sto men en väldig massa fart i, hade man möjligheten att lära känna henne så tror jag hon skulle lära mig en väldig massa helt underbar och helt i min smak!  Hoppas Hoppas min lilla prins blir något liknande dock är det ju jag som ska lära honom och där kan det nog sprika lite så jag kommer få ta hjälp av alla proffsiga männiksor jag har omkring mig :-) Vilket är en stor lycka att få ha dom i min krets!
 
För övrigt så har jag jobbat vidare med vikten och jag närmar mig målet men det går grövligt sakta just nu.... trist trist men jag är inte hundra motiverad men kämpar på så gott jag kan! Har nu minskat totalt sedan starten den första juli 6,4 kg så jag ska inte klaga utan kör på med promenader, ridning och framförallt crosstrainern och lite löpning i naturen. Tyvärr bråkar min fot lite för mycket för att det ska bli så mycket löpning som jag önskar att jag skulle göra. Måste ta tag i detta men det kostar en massa pluring att gjuta av dessa fötter till sulor så jag får vänta tills gubben får ett jobb igen. 
 
Nej nu borde jag säppa detta och dyka ner i litteraturen istället. På lördag är det dags för tentan....
 
Kram på er alla !
 

Kommentera

Publiceras ej