det händer en del vill jag mena.....

0kommentarer

Ja nu har det varit lite mycket ett tag nu... ovanlig nej! Men nu tog jag ett beslut som jag fick ta tillbaka igen..... tur man får chansen att omvärdera sina beslut ibland. Nu var det studier i Umeå som jag fick möjlighet att ta ställning till, jag tackade ja till att börja med men fick tänka över helgen och kolla upp kostnaderna som skulle vara med detta genom att det var vissa träffar i Umeå. Så efter mycket övervägande och många tankar så blev det tillslut så att jag valde att tänka till mitt eget bästa och min familjs bästa. Ibland kan man inte vara egoistisk utan måste tänka på sin omgivning och framförallt på sin egen hälsa. Insåg även att min tid att tanka energi skulle bli lidande och får jag inte göra detta så kommer min hälsa att komma på undantaget och det är inget jag väljer. Utan det blir en ny möjlighet till våren och då söker jag den helt nätbaserade varianten. För kursen som sådan vill jag absolut läsa"! det är jag helt säker på.

För övrigt så har jag tränat så där, det jag håller i är promenaderna. orsaken till den minskade träningsmängden är att mina fötter spökar och ha gjort de sista veckorna men jag vet att det blir bättre med rätt skor och iläggen i de övriga så jag ska nog snart vara på G igen. Igår körde jag på crosstrainern och det gick riktigt bra så idag blev det promenader och för övrigt villa. I morgon blir det nog lite cross igen ;-)

Annars rullar livet på, idag har jag pluggat och varit ut till min lilla prins i stallet och maskat av honom och på fredag ska det bli lite vaccinering av honom.

Nej nu ska jag bädda ner mig med nya hm katalogen som damp ner i lådan idag :-) Puss och kram hela dagen lång.

Kommentera

Publiceras ej