Fredag underbara fredag :-)

0kommentarer

Idag har jag fått flera bra besked av nära och kära runt omkring mig men även insett att man inte ska vara egoist och är det något jag verkligen hatar så är det andra som är egoistiska i sitt tänkande och handlande. Man måste tänka på alla inblandade i sina olika nära omkretsar av barn/vänner/familj så är det bara, vi vuxna kan ta oss hur vi vill till i princip vad vi vill men barna har inte annat val än att följa med därför tycker jag det är så himla viktigt att tänka två varv på saker och ting och även att välja att kliva ur sin egen bubbla och se på saken från flera vinklar och vrår vilket kan vara skit svårt. Detta vet jag av egen erfarenhet och åldern är så himla bra att ha i detta läge och kunna vila på sina erfarenheter och våga se det som man gjort som är mindre bra men även det som är riktigt bra som man åstakomit och då se vad man gjorde för val då som gjorde detta så bra :-)
 
 
Men som sagt var de flesta beskeden har varit till stor glädje och det gäller både mig själv och mina nära :-) Puss på er och lycka till med era nya äventyr som jag hoppas att jag får vara en del av utifrån sett :-)
 
Idag har det barit städning och sedan ridning och lite shopping som gällt för mig och gubben, ja han hoppade över ridningen ;-) Nu har vi fläskat i sig en härlig familje pizza och nu ska vi ta en kvällspromenad med vår lilla skit hund ;-)
 
Var även in och kollade på bil och tro det eller ej men det var inte en VOLVO. Både jag och gubben vart rätt förälskade, så nu vill vi att gubben får ett nytt jobb :-)
 
Nej upp från stolen inna mörkret kommer ;-)
 
 

Kommentera

Publiceras ej