Ja ni....

0kommentarer

Tenta veckorna är aldrig roliga om jag säger så men idag har denna dag iaf förgyllts av ett besök på caf'e i sandviken med bästa tjejerna :-) Dock har jag en huvudvärk från helvetet så jag går på alvedon... kommer från nacken så har någon tips på träning för att slippa detta dilema varje gång det blir tenta och jag måste skriva mycket så mottages det mycket tacksamt! 
 
Efter Sandviken blev det till att betala räkningarna och nej det är fasiken aldrig kul men än mindre roligt när en lön inte vill infinna sig... dock blev det en ljusning idag med ett svar på ett Mail iaf :-) Man får glädjas över det lilla :-)
 
Nu ska jag fortsätta med pluggeriet och sedan blir det ännu mer av den varan misstänker jag ... Om det bara ville vara lördagkväll och man var klar... men nej då nu ska här slås in kunskap!
 
Kram Kram
 

Kommentera

Publiceras ej