Söndagar är för mig både plugg och njutningsdagar :)

0kommentarer

Ja ni tiden går och ibland (rätt ofta) hinner jag helt enkelt inte in och skriva här. 
 
Veckan har rullat på i fullfart som vanligt, Lite nagelkunder har förgyllt den. Älskar att få vara konstnärlig på folks naglar. I veckan var det dock mer problemnaglar men jag tror jag löste det... vet dock inte... men det vissar sig. 
 
I fredags när det regnade som fan så åkte gubben och jag in till Gävle då svågern skulle få hämta sin bil som varit på felsökning en längre tid. Men vi tog tillfället i akt och åkte in och gick lite i affärer och jag hittade en hel del snyggt ;-) Har letat stövlara ett tag och hittade äntligen ett par mycket snygga svarta med klack dessutom så fick jag nästan 140,- rabatt, det gillas skartp! Hittade även jeans och två tröjor på hm som jag tänkt beställa men nu fick prova och vips en storlek mindre än i vanliga fall. *stolt*.  Hittade även en väldigt snygg Kappa på Cubus men nej drog mig för att köpa den... sådan är jag velig velig velig. Men så kom ju Felicia hem i fredags och jag kunde bara konstatera att nya skor behövdes.... så in till stan igen i går och hon hittade 3 par snygga skor för 648,- det ni! För den delen ingen skit utan två par i skinn :) Hur som så tog jag med henne och skulle vissa kappan och kolla vad hon tyckte... tror ni min storlek fanns kvar.... Nej! Men super expediten ringde runt och kollade och i Valbo fanns det EN kvar så det blev en snabb tur ut och nu hänger den i min gaderob redo att användas :P Lägger upp bilder via mobilen senare ;-)
 
Fick även ett trevligt samtal denna dag som gjorde mitt hjärta något lättare :-)
 
Idag blir det plugg och träning som gäller ev. ska jag även baka lite det beror på vad resten tänkter hitta på :) Gubben vet jag dock vad jag har för han sover efter nattskift och ska ut på ännu ett i natt!
 
Nej nu ska jag ha en bra söndag :-)
 
Kram
 
 

Kommentera

Publiceras ej