Denna vecka är full av roliga saker :)

0kommentarer

Hej hopp, återigen är det länge sedan jag skrev här men nu har jag hittat hit igen ;) I helgen har det varit hästar och gårdsröjning som gällt då vädret har varit väldigt bra och snön äntligen har lämnat gräsmattan. Dock har vi enorma vattenflöden runt om så vi har en väldig tur som har en hyfsat torr tomt. Vi har tagit ner ytterliggare några träd, så nu börjar vi närma oss att vi är nöjda. Dock återstår slyn på tomtgränsen då vi inte fått tag på grannen som vara är "sommargäst" ännu men det löser sig :). 
 
Nu har gubben åkt upp till Ljusdal igen för att jobba i veckan och för mig blir det troligen Borås tis-onsdag och två dagar då alla Personal och Arbetslivsprogram träffas där på högskolan. Jag hade turen att få åka från Högskolan Dalarna. Sedan på torsdag blir det NBV och lite annat som är hur spännande som helst! Och på fredag får man svar på sommarkurserna, som sagt var det händer en del denna vecka. Därför har jag valt att plugga från mitt eget skrivbord idag istället för att åka till skolan. Så idag blir det till att göra gamla tentor så man fixar denna kurs tenta den 3 maj. 
 
Skitförkylningen som däckade mig totalt förra veckan börjar så sakta ge sig, men fasikten så segdragen den är. Är fortfarande väldigt förkyld och täppt men det ska väl bli bätttre hoppas jag. Hade ju träningsmånad men det sket sig kan man säga! Måste bara få in rutinerna igen när kroppen säger att det är okej igen.
 
Nej nu ska jag plugga innan hunden och jag gör förmiddagspromenaden till paus i pluggandet :)
 
Ha en underbar måndag :)
 

Kommentera

Publiceras ej