Lördag :)

0kommentarer

Ja, då var min lätt hektiska men otroligt roliga vecka nästan slut då. Jag var till Borås tis och ons vilket var otroligt roligt och enormt lärorikt. Jag är ju en människa som älskar att utbyta erfarenheter med andra och det var ju just vad dessa två dagar gick ut på :) Hur kul som helst. Träffade en härlig tjej som håller på med Islandshästar med så även detta lilla intresse fick vi bubbla en massa om ;) 
 
I torsdags så bar det av på praktik och även en anställningsintervju :) Praktikdagen gick jättebra och jag fick en massa uträttat och vi avslutade två "större projekt" som nu ska inplementeras i verksamheten nationelt, tror det kan bli bra instrument som är anpassningsbara till varje specefik avdelning inom organisationen. Nu återstår två lite större grejor och sedan allt annat spännande som kommer varje gång jag kommer ner till kontoret.
 
Sedan var det dags för den första anställningsintervjun inom HR och personal jobb för min del ;) det gick jättebra och jag kunde efteråt reflektera och ta till mig det som gått bra och vad som är ännu viktigare vad som gick mindre bra och lära utav detta. Fick en härlig kommentar under intervjun vilken var "du verkar trivas med livet och hur du lever det just nu :)" kunde inte annat än svara ja på det påståendet. Vilket känns så himla bra! Allt känns bara så himla bra och att alla puzzelbitarna faller på plats en efter en. Nu kan jag bara hoppas vad det gäller detta jobb, då jag tror jag skulle fixa det och lära mig en väldig massa av att inneha de. Men tiden får vissa hur det blir nu återstår bara väntan ;) 
 
I fredags blev det städning en tur till Valbo i väntan på att bilen skulle bli klar på verkstaden och sedan hem och en helt underbar ridtur på Litlamin. Vi tränade lite galopp på volt vilket både hon och jag gillade skarpt trotts att hon är mer än stor nu i slutet på dräktigheten. Vi tror det är den 24 juni hon ska ha så just nu är hon lite av en flodhäst men hon är lika underbar för det.
 
Idag har det blivit nya naglar, ridtur på Litlamin även idag men nu lite uppmjukande och allmän dressyr träning i skritt och trav. När detta var avklarat for jag hem och fick god köttfärsås och spagetti till lunch som världensbästa make fixat :) Efter det så kom fasters gullungar på spontanbesök :) Så vi fick lite barn mys. När dessa små guldhjärtan åkt hem igen så blev det en långpromenad på 1,5 timmar med hund och make i solskenet.
 
I väntan på middagen gick jag ut och pluggade i solen, och hör att grannen är här så nu har vi gemensamt kommit överens om vilka buskar, träd, sly vi får ta bort vid tomtgränsen så det blir morgondagens äventyr ihop med lite plugg :)
 
      Dagens äventyr i bilder                                                  
 
Kram och ha en underbar helg :-)

Kommentera

Publiceras ej