När mycket går bra, blir livet lite enklare :)

0kommentarer

Ja nu rullar det på ganska bra måste jag säga :) Felicia hade turen att åtminstone få titta på en lägenhet i går. Så det var bara låna ut bilen medans jag körde ett jobbpass. Tur hon har vänner med körkort. Måste fixa ett till henne också ;) Så väl hemma så blev det lite surrande om hur det såg ut och hur magkänslan var. Allt kändes toppen så nu återstår bara väntan....
 
Idag började jag dagen med att städa av huset. Älskar känslan när allt är där det ska vara. Sedan bar det av ner till Tierp på ett möte som var både roligt, givande och intressant ur ett nykterhetsrörelse perspektiv. Älskar dessa ideela krafterna som finns runt omkring oss i samhället och som vi många gånger tar för givet.
 
Väl hemma så blev det månadens tråkigste göra..... betala räkningarna..... något jag verkligen ogillar men som är ett ont måste, kan nästan tänka mig att anställa någon för detta endamål ;) 
 
Sedan blev det en skön promenad med voven, helt underbart väder ute :) Handlade lite när jag väl kommit hem och nu återstår att fixa till pannkakor, glass och grädde till middag till familjen och världens bästa make som är på G hem :)
 
Idag fick jag äntligen svar på företaget som min grupp ska göra första uppgiften i skolan hos..... vi fick ett JA så i morgon blir det samtal och upplägg :) Härligt!!!
 
Nej nu ska jag laga middag :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej