Söndag

0kommentarer

Idag blev det sovmorgon efter en film och taxi kväll/natt för våra ungdomar skulle hämtas och lämnas :) Klockan var nog två innan maken som var hjälten denna natt kom isäng igen. Förutom det har vi hämtat en massa mdf skivor och lite annnat smått och gott från en vän idag, så nu är vi laddade för att göra garaget klart invändigt bara tid ges ;) I övrigt har det inte hänt jättemycket, dottra och jag planerar för en eventuell flytt för hennes del eller eventuell och eventuell den kommer att behöva ske frågan är bara när hon får bostad att flytta till ;) Spännande är det iaf, känns som att nu flyttar hon mer på riktigt än för tre år sedan då hon intog elevhemmet i Uppsala.
 
Har även varit ut till min skrutt häst, som igår flyttande hem från sommarbetet och hamnade hemma i hagarna kring stallet istället. På tisdag är en spännande dag för då ska han släppas ihop med stallets bitch i form av Sol Josefins treåriga ungsto och den kan vara en riktig bitch så det återstår att se hur det mötet blir ;) 
 
Har även hunnit fixa nästa månads matlista idag. tycker det är underbart med denna lista! Skönt att veta vad som ska på bordet komma och självklart frångår jag den om jag/vi är sugna på något annat. Nu i veckan ska jag jaga reda på lite närproducerat kött att fylla frysen med. Jag hoppas jag lyckas hitta ;)
 
Nu ska jag strax sätta mig i bilen och hämta hem dottra från en vän. 
 
Hoppas ni haft en lika bra söndag som mig :)
 
Kram
 

Kommentera

Publiceras ej