40 år .....

0kommentarer

Ja ni nu har man passerat ännu ett skifte :) 40 år ja ni så gamal är jag enligt kroppen men dock inte i knoppen som många av er som känner mig vet ;) 
 
I torsdags när bemärkelsedagen var så hade jag praktik på bästa praktikplatsen någonsin :) Har en jävla tur ibland och att jag fick denna praktik hör till dessa tursamma ögonblick. Jag hade med mig lite fika som vi skulle ha på eftermiddagen hade jag tänkt. Hade inte avslöjat att jag fyllde år utan hade bara kollat upp hur många vi skulle vara på kontoret just denna eftermiddag med min handledare. Har ju fördelen ibland utav att fylla år på alla hjärtans dag och då kunna kamoflera lite med syftet till fikat ;) Men jag hade ju inte tänkt på att jag är vän med flera på förbundet på FB vilket gjorde att allt avslöjades.. eller vad man ska säga... och när dom dessutom fick veta att det var jämt ja då ni... Så det blev tårta och en mycket vacker orchide till mig och ett fint tal trotts vår tillsynes korta bekatskap! Christina kan hon. Jag blev både rörd och mycket lycklig över att få ha dessa underbara männiksor i mitt liv. När jag kom hem var min underbara make hemma och vi myste hela kvällen <3.
 
I fredags blev det lite shopping i stan vilket var min pressent som uppskattades mycket. Hittade en hel del :) 
 
Igår blev det lite tårtkalas med nära och kära. Festen blir i sommar när alla har enklare att ta sig hit och vädrets makter förhoppningsvis bjuder på lite sol och värme :-)
 
Idag ska jag till Nykur och greja lite, då han vissar lite tecken på att vara undersimulerad så ska jag börja så smått att träna lite :-) Vilket jag ser fram emot. Idag ska vi få lite hjälp av bästa Josefin dessutom. Vilken fick två nya fina hästar igår :) Bubba och Sol vilka ska bli himla roliga att få bekanta sig närmare med. Sol är lika gammal som Nykur och Bubba han är 27 och helt underbar kommer bli en perfekt barnhäst i stallet.
 
Mitt lilla bus som vill så väl men det kan bli lite tokigt ibland ;)
 
Ha en härlig söndag nu min vänner :)
 
Kram

Kommentera

Publiceras ej