Vår = rust och små fixa i hemmet ;)

0kommentarer

Varje vår är det samma sak, jag får en lust av att rensa och greja lite i mitt lilla hus :) Nu är det gaderoberna som ska få sig en omgång. Jag hoppas på att vi kan fixa till virket och det som behövs på fredag eller lördag för att kunna göra det i helgen :-) Måste ju börja uppe där det är mest som ska göras. Nu ska jag bara planera så det blir riktigt bra!
 
För övrigt är det tenta denna vecka och uppgifter som ska lämnas in (vilka redan är inlämnade ;)) Förutom det är det lite stalltid och en vinst som ska lösas ut i form av en klippning och färgning hos bästa Jessica på Cuts & Colours i Västland ska bli tok spännande att se vad hon hittar på :). I morgon är det ett seminarum i HR-föreningens regi som går av stapeln i Gävle under rubriken arbetsrätt vilket är just det vi ska tenta i på torsdag så det känns som att det kommer vara väl investerad tid i att gå på detta :).
 
Idag har hunden och jag hunnit ta en långpromenad och fixat lite här hemma, nu väntar en ridtur och efter det ska jag jobba lite med min praktik uppgift har jag tänkt. Förutom det vardagliga som att laga mat och ja ni vet allt man gör utan att tänka på det. Det blir säkert några tankar kring gaderoberna och vad som ska finnas var och hur mycket utrymme jag ska lämna till träningsgrejorna ;) Får jag som jag vill blir det en hel del :-) 
 
Hoppas ni får en toppendag mina vänner :) Nu ska jag ut en sväng och rida som sagt var tyvärr så blåser det men vad fasiken på med bra kläder så fixar det sig :-)
 
Kram

Kommentera

Publiceras ej