Fredagar är bra dagar och min helg dag :-)

0kommentarer

Igår kväll kom både gubben och jag hem och innanför dörren vid 19 och vi fixade lite snabb middag :-) Sen var det två trötta själar som surrade om hur våra veckor varit... läs jag pratade och stakars maken fick lyssna till öronen blödde ;). Somnade båda två ovaggade kan jag säga :)
 
Idag klev jag upp redan vid 6:30 pigg och glad och började städa av huset :) Älskar att få göra det i 200 knyck och själv så när resten av familjen vaknade till liv var det nästan klart. Efter det var det dags att ordan shopping listan inför veckohandlingen. Sedan bar det av mot Gävle och Valbo. Jag behövde en vit skjorta så det blev en jakt på en sådan vilken jag hittade och lite annat smått och gott. Gubben hittade ett par väldigt snygga svarta fin skor som vi slog till på :).
 
Väl hemma och allt upp packat och påfyllt så drog jag en sväng till stallet och njöt av en ridtur på Kometa och sedan lite kramtid med min lilla Nykur <3.
 
Nu sitter jag här efter fredagstacos i magen och mest njuter av lugnet medans maken är och hämtar Felicia i Tierp. Snart är även Simon här och hela familjen är samlad :). Det blir nog en lugn kväll framför tv.
 
Hoppas alla har en trevlig fredag där ute :)
 
Kram lilla jag :)
 
 
Min lilla prins förra helgen när vi försökte oss på lite longering men en av oss tror det är leka vi gör.... gissa vem?

Kommentera

Publiceras ej