IDEA dagen

0kommentarer

Alla som har någon form av anknytning till det ideela ledarskapet/styrelsearbetet borde gå på denna dag :-)
Var där igår men mina helt underbara kollegor till lika vänner Susanne och Karin vi slöt även till oss Katti från NBV förbundet är vi kom till Hotel Rival i Stockholm igår. Vilken dag vilken dag :) Vi fick lära oss om komunikation och arbetsrätt ur ett arbetsgivar perspektiv och även lyssna på Maria Möller, när vi lyssnade på henne så sprutade tårarna när jag skrattade så fotöljen hoppade, vilken kvinna. Vi lyssnade på Röda Korsets HR-chef som berättade om hur man tar sig ur en STOR förtroende kris vilket de drabbades av när det framkom att en person i ledande ställning gjort bedrägeri mot organisationen i mångmiljon klassen. Häftigt att höra hur dom vänt detta :-) Som sagt var en super lärorik dag med de bästa av kvinnor i mitt nätverk :-)
 
Väl hemma blev det god middag med familjen och sedan lite härlig slötid i soffan :-)
 
Idag har jag varit och ridit en sväng på Kometa och tagit hand om Nykur. Sedan tog jag mig i kragen och satte mig i solen och lyssnade på podar :-) ett helt underbart sätt att fördriva tiden på.
 
Nu blir det snart en promenad i solen och en god middag sedan får vi se vad kvällen bjuder på :-)
 
Mången trevlig lördag på er alla i solskenet :-)
 

Kommentera

Publiceras ej