Lite tur ska man ha...

0kommentarer

Okej idag har jag suttit och benat ut hur vi ska försöka lägga upp arbetet som vi har framför oss med en uppgift i skolan. Det har gått riktigt bra, hunnit skriva lite också hoppas på att jag ska hinna en del ikväll och i morgon också :)
 
Men det är ju inte allt jag gjort idag, satt och fyllde i lite uppgifter på linkedIn.com och ja vad händer jo lyckas dela en inbjudan till detta nätverk till alla vänner på FB och mail... ops var är ångra knappen när man behöver den som absolut bäst... så eftermiddagen har beståt av många medelanden med att jag ursäktar mig över min knapptryckning... För övrigt verkar detta nätverket vara riktigt rolig och kan nog ge endel när man har behov av ett fast jobb. Har faktiskt sökt ett sommarjobb den vägen ;) Så man vet aldrig. 
 
Apropå sommarjobb så har jag fått besked att jag får jobba i sommar på en arbetsplats om jag lämnade för länge sedan men jag var nu åter välkommen tillbaka som sommarvikarie. Även dottern har fått jobb i sommar vilket glädjer mig väldigt mycket. Gamla arbetsplatser är bra att ha när man som jag väljer att plugga och då gäller det att inte ha sagt hej då utan på återseende vilket gjorde att jag fick denna möjlighet. Man har ju inte en aning om vad man gör i framtiden så alla kontakter ska vårdas ;) 
 
För övrigt blir nog detta en lång vecka då gubben åkte i morse och jag saknar han redan en massa massa... Men så är det och det är bara acceptera :) Men det gör helgen ännu mera värdefull <3 
 
Igår röjde jag järnet här hemma och efter åtta timmar så hade jag två gaderober mindre i dressingroomet och en väl organsierad gaderob på ovanvånignen men det krävdes 8 sopsäckar för att kasta lite skit också ;) Himla skönt att få röja av ordentligt! Men sedan sov jag som en klubbad hela natten och visst kvällen med enligt maken ;) 
 
Nej nu ska jag göra ett ryck igen med vår uppgift tror jag rakt! 
 
Ha en underbar måndagkväll nu mina vänner :)
 
 
Nu vill vi ha sommar och sol :)

Kommentera

Publiceras ej