Intensiv period....

0kommentarer

Är väl inte direkt ovanligt i mitt liv men just denna har nog varit väldigt intensiv på flera sätt. Både Felicia och jag började högskolan i slutet på augusti med allt som det innebär och utöver det så fick Felicia börja leta boende på annan ort för att slippa pendla fyra dagar i veckan. Efter flera visningar så har hon nu sin lägenhet i Hofors och vi flyttade in henne i helgen som var. Dock var gubben på konferans tors-lörd så den stakarn fick flytta lördagkväll med oss. Tur det fanns en säng att vila på ;) 
 
Väl hemma blev det söndag och jag skulle leda mitt första pass för terminen så så blev det. Och oj vad jag saknat att leda pass, vilket jag inså när jag väl var där och kände all engergi flöda i lokalen <3 Nu har jag 9 härliga veckor att njuta av detta sedan får vi se vad som händer sedan :)
 
På skolfronten har det varit så att senast tre veckorna har jag varit i Falun i tre dagar istället för brukliga två och visst det märks. Allt för att vi skulle göra en företagsuppgift i denna kurs och dessa extradagar har vi varit på företaget och gjort lite olika saker, tar inte så lång tid att göra men restiden gör att hela dagarna är borta. 
 
Idag har vi fått information om våran C-uppsats som vi ska skriva i vår :) som vanligt....hade jag sökt fram infon innan och var ganska väl förberedd vilket kändes skönt, då har man en chans att ställa relevanta frågor. Känns som att jag och min studiekamrat i detta sammanhang är helt i linje med varandra och vill ha det första avklarat så fort som möjligt. Allt för att kunna slappna av i de kurserna som vi har kvar denna höst.
 
Nu väntar en och enhalv vecka av hemma studier som vi kantar med en operation av visdomstanden på måndag morgon :( Men det ska nog gå det också.
 
Mitt i allt detta så har jag även jobbat lite ;) Inte mycket men jag kommer vara dessto gladare i oktober när lönen kommer :) 
 
I torsdags han jag även med en styrelseutbildning vilken var helt suvärrän :) Idea var dom som höll i den och vi fick svar på en väldig massa frågor som var relevanta i våra uppdrag i styrelsen. Så nu är man ännu mer tagad för förbundsdagarn i Växjö i oktober :) 
 
Nej nu ska jag nog söka artiklar till C-uppsatsen och sedan plugga så arbetet som ska vara inlämnat nästa fredag börjar ta lite form :)
 
Kram
 
 

Kommentera

Publiceras ej