När ingenting blir som man planerat

0kommentarer

Ja ni, skulle plugga på torsdagen och jobba fredagen så var det planerat.... kliver upp i tid på torsdagen för att starta upp men kvart över sju ringer telefonen..... ska inte du jobba idag.... fatta hickan jag fick... fan har läst fel datum eller hur som helst uppfattat att det var fredagen jag skulle jobba... Så kvickt som fasiken på med kläder och blötta håret så man inte skrämde ihjäl någon gamling på kuppen :) Jobbade hela dagen vilket är både roligt och trevligt och ger peningar i börsen ;) Så då tänkte jag att ja ja jag pluggar i morgon istället inget problem alls :) Körde lite på kvällen hemma men tröttheten tog över så det blev sängen :) Tur vissade det sig idag... åter igen sätter mig vid datorn och ska starta upp pluggandet vid halv sju på morgonen kommer lagom igång och vips piper det i telefonen och jag ska ut och jobba igen.... Så tvätta av sig och åka iväg och jobba till halv två :) Sedna hem städa av huset som såg ut som ett bomb nedslag vaderat med katt och hundhår ;) men nu är det rent och snyggt igen :) Väl klar blev det middag och sedan en välförtjänt promenad med voven. Så nu sitter jag här och skriver detta.. har ännu inte hunnit börja plugga på det som jag hoppats på skulle vara klart nu :( Men va fasiken har till nästa fredag på mig ;) men eftersom jag tar bort visdomstanden på måndag så skulle jag vilja ha allt klart tills dess men som sagt var jag lär ju hinna ;)
 
 
Men tänk om detta varit för säg 8-9 år sedan då hade jag stressat ihjäl mig över detta, men nu är det mer ja ja det löser sig :) positivt när man förändras till det bättre, för en själv och faktiskt för min omgivning då en stressad Annika kanske inte är riktigt den bästa att möta ;) 
 
Men nu vet jag inte om det blir plugg eller tv, är faktiskt lite sugen på att plugga (jag vet jag är lite skruvad och knäpp men ämnet är väldigt intressant ;)) Kanske kör tv först och plugg sedan... Den som inte somnar får veta :)
 
Imorgon kommer min efterlängtade make hem efter en lång arbetsvecka med många timmar :) <3 Som jag längtar!
 
Ha en underbar helg :)
 
Kram
 
 

Kommentera

Publiceras ej