Skadad och luggsliten ;)

0kommentarer

Ja ni vad ska man säga... i söndags åkte jag för att leda mitt andra intervallpass denna termin och det slutade med foten i paket och hälsenan av.... Enligt läkaren hade det inget med träningen att göra utan bara otur just där och då men jag vet inte riktigt om jag litar på det, jag tror det var lite för mycket för kroppen helt enkelt och detta var sättet den sa ifrån på. Så är det iaf. Nu har jag 8 veckor med en plaststövel att vänta mig och sedan 10 månaders rehab innan jag kan beteckna mig som frisk i vänsterbenet. Vad jag hittar på sedan vet jag inte men herre gud inte hänger jag läpp för det :) har kommit på att jag kan ju träna lite armar och axlar iaf under stöveltiden. Det största problemet är att jag inte får köra bil vilket säger sig självt när man ser stöveln. Så nu återstår att lösa logistiken i veckorna när det bara är jag och Fabian hemma och även hur jag tar mig till bussen och sedan till skolan. Är dock övertygad om att det löser sig. Denna vecka är jag hemma och ska skriva Pm men detta PM gjordes klart i morse så nu är det ledigt... Ja eller ledigt, jag tänker börja läsa in mig på nästa kurs och försöka få lite saker gjorda här hemma. Allt tar ju väääääldigt mycket längre tid just nu ;) 
 
Tror dock att allt blir bättre i slutet på veckan när jag vant mig vid stövel. 
 
Ikväll ska jag på styrelsemöte i Uppsala och som tur är har jag chafför som hämtar upp mig här hemma :) Vänner är guld värda! Och fram till dess ska jag scanna in en bok och sedan ta mig till ovanvåningen för att fixa till mig lite.. tror inte troll passar på styrelsemötet ;)
 
Kram 
 
Annika
 

Kommentera

Publiceras ej