Skolan och resor tar just nu min tid :)

0kommentarer

Ja ni, Pendlarlivet kan vara besvärligt ibland.... denna vecka värkar det som alla tåg ska strula och kopparstölderna vara som värst... Tur att morgontågen gått som dom ska iaf, så jag hinner till skolan i tid :) Igår hade vi en obligatorisk föreläsning i ämnet rehabilitering och på eftermiddagen en egenföretagande HR konslult som föreläste. Vilken härlig kvinna som tagit saken i egna händer :) En mycket stor och bra inspirationskälla för mig. Det går bara man vill. Hon var mycket frikostig med sina misstag men framförallt med sina framgångar, som sagt var en stor inspirationskälla för mig i min kommande yrkesroll :).
 
Idag blir det plugg men först jobba åt kommunen en sväng. Till kvällen ska jag ta en sväng ut till Nykur och ladda batterierna inför morgondagen och plugg, plugg, plugg och lite städning ;)
 
I helgen blir det passupplägg och träna träna träna som gäller för nu närmar det sig! Den 15 september startar vi passen :) Ska bli så himla kul!!!! Äntligen!
 
Nej nu måste jag packa väskan och dra en sväng till jobbet :)
 
Kram

Kommentera

Publiceras ej